Miniläger med Sensei Leslie Jensen, 7 dan JKA,

• 29 aug 2022

Det har varit en händelserik helg i klubben. I lördags hade vi ett mycket uppskattat miniläger med Sensei Leslie Jensen, 7 dan JKA, som höll i ett pass för klubbens brun- och svartbälten.

Samtidigt passade några medlemmar som inte fick möjlighet att gradera i slutet av vårterminen på att göra detta efter att ha slitit hårt under sommarträningarna. Stort grattis till de nya graderna säger vi till Theodor och Joel!

Utöver detta har vi haft medlemmar som varit på Svenska Karateförbundets parakarateläger på Bosön i dagarna tre (fredag–söndag), från vilket rapport utlovats inom kort.

Vi vill med detta också påminna om att sommarträningen är över för i år och att det inte är någon träning denna vecka (v. 35).

Nu ser vi framemot terminsstarten den 5 september (v. 36). Mer detaljerad info kommer under veckan.

Väl mött!